Zo herkenbaar

Eigenlijk is dit boek 'verplichte kost' voor mij, omdat het het volgende boek van mijn leesclub is. Maar als je in Frankrijk bent en je geniet van het goede leven en de prachtige omgeving is het een plezier om dit debuutboek van Marjolein Vrijenhoek te lezen. Ik heb genoten van de situaties met de pubers van Lara, de hoofdpersoon, zo herkenbaar. Het taalgebruik is van deze tijd zonder grof of platvloers te zijn. De keuzes die Lara moet maken, kon ik mij heel goed voorstellen. Er zitten gevoelige scènes in, waarin je als moeder en vrouw niet altijd het antwoord hebt. Die tweestrijd wordt mooi beschreven. Echt een heel leuk boek om te lezen. En voor mijn leesclub: over dit boek kan ik veel vertellen :)

Meer recensies van Marliesinhaareigenwereldje