Dit boek verdient tien sterren

Dit boek gaat over rouw, vriendschap en liefde. Het is geen zoet, sentimenteel boek, maar een boek waarin humor, menselijke gevoelens en een levensveranderend geheim op een bijzondere wijze beschreven worden. Omringd met citaten, songteksten, gedichten, de doden van de begraafplaats en opsommingen wordt het geheim van Violette onthuld. Mijn eerste schok! Er wordt steeds meer bekend over de aanleiding en de gevolgen van het geheim, waarbij ik telkens verrast werd. Af en toe las ik met tranen in mijn ogen en af en toe moest ik even stoppen, boek wegleggen en diep ademhalen. Heel ongewoon voor mij! Je zou kunnen zeggen dat het leven van Violette normaal en schokkend, liefdeloos en liefdevol is, en dat is allemaal van toepassing. Wat een bijzonder boek, een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.

Meer recensies van Marliesinhaareigenwereldje