opnieuw een heerlijk verhaal

MarlousDemian 27 juli 2024
Voor de Verhalenfabriek mocht ik Bootcamp voor gebroken harten lezen.
Dit deel is het vervolg op Singlereis. Singlereis heb ik eerder ook voor de Valentijnsprijs mogen lezen. De novelles zijn prima los van elkaar te lezen.

Het verhaal wordt verteld van uit Isa en Coco. Afwisselend lees je het ene hoofdstuk vanuit Isa en dan weer Coco. Je komt meer te weten over hoe het is om mee te gaan met een georganiseerde reis. Maar ook het te lezen. Ik vond de groei van beide personen mooi om te lezen gedurende het verhaal.

Het leuke aan dit verhaal vind ik ook dat er naast Isa en Coco nog meer personen een belangrijke rol spelen. Coco’s vriend Lars en psychologe Anna worden ook goed uitgewerkt. Dit heeft van Prooijen in mijn ogen zeer goed uitgewerkt.

Bootcamp voor gebroken harten heb ik met een grote glimlach gelezen. Het was beeldend beschreven waardoor ik kon wegdromen in de omgeving waar het verhaal zich afspeelde. Het laatste hoofdstuk lijkt ruimte te bieden voor nog een prachtig verhaal.

Al met al een verhaal dat mij een paar uurtjes heerlijk leesplezier heeft gegeven!

Meer recensies van MarlousDemian