zeer spannend en geslaagd

MarlousDemian 25 augustus 2024
Via een winactie op een van de facebookgroepen kwam ik in aanraking met schrijver Michael Reefs. Ik had hem al een paar keer voorbij zien komen en dat trok al mijn aandacht voor mijn zoon.

In TikTokTerror lees je het verhaal van Jason. Samen met zijn drie vrienden maken zij TikTok filpmjes waarin ze op zoek gaan naar geesten op verlaten locaties. Ze worden uitgedaagd door hun volgers en ze krijgen de uitdaging om te overnachten in de kliniek Sanatorim du Basil, midden in de Ardennen.
Eenmaal daar is er geen weg meer terug, zeker niet als een van de vrienden verdwijnt. Wat zit toch achter dit verlaten gebouw? Gaan ze dit overleven?

Mijn zoon begon met lezen in het boek en heeft het boek in een ruk uitgelezen. Hij vertelde ook dat hij letterlijk het verhaal ingetrokken werd en meegevoerd in het verhaal. Ieder hoofdstuk gebeurt er iets onverklaarbaars maar toch houdt dit dan de spanning in het verhaal. Je leert in grote lijnen de kinderen wel kennen, maar niet heel diepgaand. Voor mij was dit niet storend, mijn zoon vond het leuk om juist te ervaren wat ze als challenges aan gingen.

Voor zowel mijn zoon en mij was dit een zeer aangename kennismaking en dat heeft de leeshonger van mijn zoon weer even aangewakkerd, dus echt geslaagd.

Meer recensies van MarlousDemian