spannend van begin tot eind

maronna71 30 april 2024
Ellen staat na het traumatische overlijden van haar man alleen voor de opvoeding van haar puberzoon Mick. Ellen is docent en counselor op de school waar Mick en zijn vrienden zitten. Ondanks haar werk raakt ze Mick langzamerhand kwijt. Als ze dan uiteindelijk na twijfelen toch meegaat met de examenreis van Mick en zijn vrienden naar Texel, komt ze erachter welk gevaarlijk spel het groepje speelt. Als er tijdens deze week een leerling dood wordt gevonden in 1 van de slaapzalen, staan ze allemaal voor een groot raadsel.
Ellen gaat zelf op onderzoek uit, maar of dit een goed idee is? Dan krijgt het boek een bijzondere wending, die denk ik niemand verwacht had.
Dit is mijn eerste boek van Sophie Wester, maar zeker niet de laatste, ze heeft echt een fijne schrijfstijl. Schaduwkant leest heel fijn, het zou ook een jong adult boek kunnen zijn.
Ik ga zeker op zoek naar meer boeken van dit schrijversduo

Meer recensies van maronna71