Fantastische pageturner, met een nieuw inzicht op de allerlaatste pagina's

Mary 14 augustus 2024
Ik heb ontzettend genoten van dit boek! Hoewel ik de buzz rondom deze schrijfster wel al vernomen, had ik zelf nog niets van haar gelezen. Met dit boek daarmee dus mijn eerste kennismaking met deze auteur.

Vanaf pagina zat ik in het verhaal en wat het létterlijk voor mij een pageturner. Ik heb dagen en nachten het boek met moeite aan de kant kunnen leggen. Met eenvoudige taal, een vloeiende schrijfstijl, korte hoofdstukken en hier en daar een cliffhanger bleef ik maar doorlezen. Een erg leuk verhaal wat blijft boeien, met een leuke plottwist (of hoe ik het zie 'een inzicht') in de allerlaatste pagina's.

Zo is het verhaal nergens teveel, te traag of te uitgebreid.

Ik ben heel erg enthousiast over deze auteur en dit boek. Ik ben benieuwd naar meer!

Meer recensies van Mary