Empatisch familierelaas

Maryleest 15 mei 2024
Ze worden vergeleken met Romeo en Julia, maar dat dekt de lading niet echt. Dit gaat over hoe je nooit weet wat er in iemands hoofd omgaat, over vriendschap, liefde, vergeving en bovenal over empathie.
Vraag me nog eens verhaalt over een groot deel van het leven van Kate en Peter en of een traumatische gebeurtenis als tiener de rest van je leven en dat van je familie bepaalt.
Het is even doorbijten in het begin maar dan komen de personages echt tot leven, ze voelen als echte mensen en dat is het beste wat een schrijver voor elkaar kan krijgen. Een fijn hoopvol boek,

Meer recensies van Maryleest