Heel leerzaam

MedMad56 28 december 2023
Ruim een jaar voor mijn pensionering kreeg ik dit boek cadeau. Meteen uitgelezen. Het boek is in de ik-vorm geschreven, en vertelt het eerste jaar na pensionering van een leraar. Hoewel het een roman is, en geen zelfhulpboek, kan je er goeie tips uithalen. Zijn advies "stop met werken in het voorjaar, dan heb je de zomer voor de boeg" heb ik opgevolgd - en dat is goed uitgepakt.
Het boek heeft een heldere indeling in seizoenen, en is daarbinnen onderverdeeld in goed afgebakende hoofdstukken. Je kan die ook afzonderlijk lezen, maar de verhaallijn is boeiend genoeg om het van voor naar achteren te lezen.

Meer recensies van MedMad56