Inspiratievol

MeK69 23 juni 2024
Voor alle fasen in het schrijfproces en voor iedereen die schrijft een zeer aangenaam boek. Op iedere bladzijde een stimulans, een wijze les, een geruststelling of een aanmoediging. Ik heb tijdens het schrijven van mijn boek heel veel steun gehad aan dit kleine, mooie en handzame boek. Mijn gemoedstoestand kon tijdens dit proces wisselen van twijfel naar 'help, wat is nu de volgende stap?' tot 'ben ik op de goede weg?' of 'zitten de lezers wel op mijn verhaal te wachten?' Met de inspiraties van Brenda van Es kwam ik dan weer vaak in een goede vibe. Leg het boek naast je notitieboek, typemachine, laptop of computer...je weet maar nooit!

Meer recensies van MeK69