Bevrijdend boek!

MeK69 16 juni 2024
Dit boek kwam op mijn pad na een lange zoektocht. Na de boeken van Alice Miller (Drama van het begaafde kind) en na het boek van Jean Jenson (Op weg naar het ware zelf) was dit boek van Ingeborg een ware verademing. Het biedt een (blijvende) uitweg uit het doolhof van emoties. Bosch onderscheidt 5 afweren en biedt voor iedere afweer een stappenplan om deze om te keren. Vrij eenvoudig zijn deze te integreren in het dagelijkse leven heb je iedere dag de keuze om te leven vanuit je hart en het heden te zien voor wat het werkelijk is. Niet meer gekleurd door de bril van onze emoties. Dit boek is echt een topper wat mij betreft.

Meer recensies van MeK69