Must read voor alle (aanstaande) ouders

MeK69 16 juni 2024
Confronterend maar zeer hoopgevend boek. Het mooiste cadeau dat we onze kinderen kunnen geven is het opruimen van onze eigen bagage. Weten we wel echt wat er bij onze kinderen terecht komt als we onze eigen (onbewuste) trauma's niet opruimen? Het leed is gigantisch. Als we de verantwoordelijkheid durven nemen dan kunnen onbewuste patronen die van generatie op generatie worden doorgegeven echt worden gestopt. We kunnen deze keten doorbreken en het is minder moeilijk dan we denken. Er is een uitweg uit doolhof van onze eigen emoties, als we dat pad durven bewandelen dan worden onze kinderen minder belast. Mooie aanvulling op de andere boeken van Bosch.

Meer recensies van MeK69