Verhelderend en hoopgevend boek met structurele uitweg uit eetproblematieken

MeK69 16 juni 2024
Een fijne psychologische benadering die niet spreekt over 'eetstoornissen' maar over 'eetproblemen.' Het boek zoomt in op verschillende eetproblemen zoals anorexia, boulimia, binge-eating en andere problemen met eten, maar benadrukt vooral dat waar we ook mee kampen het niet onze schuld is. In feite hebben we allemaal wel issues met eten. Onder ons gedrag gaat meestal iets onbewust schuil. Het eten/niet eten dient vaak om iets anders niet te voelen. Zodra we snappen waarom we eten of niet eten komt de weg naar bevrijding echt dichtbij. Een boek voor alle gradaties eetproblematieken. Een boek voor jong en oud.

Meer recensies van MeK69