Als je zin hebt in een stripboek met gekke acties

Bunnie, Monkie, Winnie, Actie Bever, Stinkie en Metalen Arie hebben 3 maanden vastgezeten in een stasis. Toen ze er uitkwamen was de lijpe das terug en had hij Stinkies geheime hol gevonden. De das heeft al stinkies geheime wapens gepakt en verwisseld met kaas.

Bunnie en de andere bewoners in het bos gaan er alles aan doen om lijpe das te verslaan. Dat doen ze met weer een heleboel gekke, gevaarlijk en grappige acties.

- De grappigste manier vond ik toen ze met lepels modder op de Lijpe das gingen gooien. BIG ging een modderbad 2.0 maken en dat was de grootste modderbad ooit.
-Schattigste hoofdstuk is met Lucky een rode beer. Daar zit een heel schattig plaatje bij.
-Aan het einde van het boek kan je weer nieuwe dieren leren tekenen. Super leuk!
-Ik kijk nu al uit naar september dan komt deel 6 uit en die kaft heeft glitters!

Als je zin hebt in een stripboek en van gekke acties houdt is dit echt een leuk boek om lekker in de vakantie te lezen met een ijsje.

Pip, 7 jaar bijna 8

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)