Gruwelijk kunstzinnig

Wat een heerlijk deel in de serie van Robert Hunter is dit.
Als een moordenaar zijn slachtoffers in stukjes als beeldhouwwerk achterlaat. Tast het team volledig in het duister. Omdat het om een hooggeplaatste functionaris gaat, krijgen ze hulp van Alice van het OM. Alice blijkt een oude bekende te zijn van Hunter. Behalve de heerlijke gruwelijke moorden vond ik ook dit aspect erg leuk in dit deel. De komst van Alice geeft het boek wat meer dynamiek in de interacties en je voelt de spanning tussen haar en Hunter.

Ik vind het juist leuk dat er in dit deel wat meer aandacht is voor de man achter de rechercheur. In deel 5 hoop ik meer over hem te lezen en vooral ook dat Alice terugkeert.

Weer een heerlijk gruwelijk boek. Hoe verzint Chris dit toch???

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)