Hoe weet jij dat het ware liefde is?

Deel 3 alweer van deze Robert Hunter serie. Uiteraard begint ook dit boek direct gruwelijk en mysterieus. Bij een lijkschouwing waar bepaalde lichaamsdelen zijn dicht genaaid, lijkt er iets inwendigs te zijn ingebracht.
Niet veel later ontploft de boel en is er niemand meer die het kan navertellen.

Robert Hunter en zijn collega García worden direct bij de zaak betrokken. Ze tasten volledig in het duister. Als er meerdere vrouwen worden gevonden en allemaal op gruwelijke wijzen worden vermoord, allen kunstenaressen en dat niet alleen….. ze lijken ook nog eens op elkaar.

Dit is weer een heerlijke vlotte thriller van Chris Carter. De hoofdstukken zijn kort waardoor je door wil blijven lezen. De gruwelijkheden zijn weer in detail uitgewerkt waardoor je de pijn bijna kan voelen. De kern van het boek is de zaak die moet worden opgelost, er is minder ruimte voor de ontwikkeling van de hoofdpersonages. Hopelijk komt dat de volgende delen weer meer aan bod. Ik vond dit deel minder spannend en verrassend dan de eerste 2 delen maar zeker meer dan vermakelijk. Op naar deel 4.

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)