Heel leuk, grappig, spannend en avontuurlijk boek

Jacob is jarig en gaat naar school. Op school heeft Jody, een meisje die hij al heel lang kent een groep lager zit en echt niet leuk is, een verjaardagscadeau voor Jacob. Jody geeft Jacob een foto van toen ze klein waren en gingen nep trouwen. Op school heeft ze die gegeven waar iedereen het kan zien. En dat is niet alles, als hij het uitpakt zit er een glitterbom in. Jacob zit helemaal onder de glitters. Jacob schaamt zich heel erg!!

Jacob wil nu niet meer naar school om de foto en de glitterbom. Hij denkt dat iedereen hem gaat uitlachen. Jacob bedenkt een plan om niet meer naar school te hoeven, het is tenslotte ook bijna zomervakantie. Hij haalt zijn vader over om op vakantie te gaan, een hele goedkope vakantie want hij is nogal zuinig.

De moeder van Jacob vindt het zielig als Jacob al enig kind mee gaat op vakantie. Zijn moeder belt Jody of ze ook mee wil op vakantie. Natuurlijk wil Jody dat. Jody verteld tegen iedereen dat ze schamen op huwelijksreis gaan.

Op vakantie gaat er van alles mis en belanden ze ook nog eens bij een vulkaan die een paar dagen later uitbarst.
Wat moeten ze doen….???!!!!!

Dit is een heel leuk, grappig, avontuurlijk en spannend boek. Jody vond ik echt het aller grappigst. Moest zo hard lachen om alle dingen die zij doet en hoe Jacob zich dan schaamt.
Het einde vond ik het aller spannendst, ik kon toen ook echt niet meer stoppen met lezen.
Dit is een heel tof boek om in de vakantie te lezen of gewoon wanneer je een grappig en ook een beetje spannend boek wil lezen.

-Pip, 8 jaar-

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)