Bestaat er maar één ware liefde?

Na de California dream reeks ben ik redelijk verknocht geraakt aan de schrijfstijl van Taylor Jenkins Reid. Ik was dan ook zeer benieuwd naar dit boek, zeker naar alle enorm positieve reacties.

Als Emma tijdens een etentje met haar ouders en haar 2e verloofde Sam een vreemd telefoontje krijgt… een telefoontje van haar overleden echtgenoot. Ga je terug in de tijd rond het jaar 2000 waar Emma een tiener is en op de middelbare school. Je wordt meegenomen in haar zoektocht naar de ware liefde en wat er is gebeurd met haar overleden man.
Als haar overleden man weer voor haar neus staat, zit ze in de meeste bizarre situatie die je je kan voorstellen. Ze heeft een echtgenoot en ze is verloofd.

Vanaf het moment dat je weer terug komt in het heden en Jesse terug is in haar leven en Emma dus een keuze moet gaan maken tussen Jesse en Sam. Probeer je in haar hoofd te kruipen en een beslissing voor haar te nemen.

De terugkeer van Jesse benauwde mij enorm. De wijze hoe hij weer in het leven van Emma stapt en alles bepaalt. Maar ook weer begrijpelijk na alles wat hij heeft meegemaakt, voor hem heeft de tijd stil gestaan.

Het is heerlijk om terug te gaan naar de jaren 2000 die voor mij zo herkenbaar zijn, zoals muziek, films etc. het is alsof ik zelf ook even terug ging.

Dit is een vermakelijk liefdesverhaal. Mij verwachtingen waren erg hoog en die zijn niet waar gemaakt. Maar zeker een fijn boek als je een fijn boek wil lezen, aan liefde en romantiek geen gebrek.

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)