Verwarrend

Hoge verwachtingen voor dit 3e boek van Sam Holland nadat ik haar eerste 2 boeken heb verslonden.

Helaas kan dit boek niet aan de verwachtingen voldoen. In dit boek komen personages uit de echoman en de 20 samen. Er wordt nauwelijks verteld waar we iemand van moeten kennen en wat hun achtergrond is. Dit maakt het erg verwarrend en chaotisch. Daarnaast worden de personages de ene keer bij de voornaam en dan weer bij de achternaam genoemd om het allemaal nog wat onduidelijker te maken.

Het verhaal is origineel moorden van afstand wat tot een groot raadsel leidt. Toch komt het verhaal door alle persoonlijke verhalen niet goed uit de verf. Tegen het einde komt voor mij de Sam Holland naar voren waar ze goed in is. De spanning neemt toe en de gebeurtenissen nemen in rap tempo toe met een heerlijke plottwist,

Zeker niet haar beste boek. Toch kijk ik wel al uit naar een komend boek van haar want de echidna en zeker de 20 waren vreselijk goed.

Meer recensies van Melissa | Moeder en dochters lezen