De zoektocht naar de babbelbron gaat niet helemaal goed,het wordt zelfs erg gevaarlijk!

Rutger, Thomas en Paco gaan naar de professnor op een tropisch eiland om te vragen of hij Paco’s halsband kan repareren. Want die is kapot.

Op het eiland zien ze Kat de dochter van professnor Kat verteld over de babbelbron van Kapiten Praatgraag. Iedereen denkt dat die echt bestaat behalve de professnor. Rutger & Thomas gaan op zoek naar de babbelbron, want dan zou Paco niet meer zijn halsband nodig hebben.

De zoektocht naar de babbelbron gaat niet helemaal goed. Want Piet-Ton Kronkelmans is ook op zoek naar de legende van de Babbelbron. Het wordt zelfs heel erg gevaarlijk want ze komen o.a. in een lava stroom terecht, komen ze er wel weer uit??

Heel tof en leuk boek. Ik las hem wel samen met papa en mama omdat ik het een beetje spannend vond. Ik heb erg moeten lachen om de kaketoe van de professnor die zegt allemaal gekke dingen.
Ik vind het leuk om een boek van hun te lezen omdat ze ook hele leuke filmpjes op youtube maken.

- Pip, 8 jaar-

Meer recensies van Melissa | Moeder en dochters lezen