Cozy boek

Jeanine haar tante Dot gaat met pensioen en besluit haar Pumpkin Spice cafe over te dragen aan Jeanine. Jeanine die een zeer druk leven had in Boston en er, na een traumatische ervaring, achter komt eigenlijk geen vrienden te hebben maar alleen haar werk.

Jeanine verhuisd naar het schilderachtige Dream Harbor waar niemand haar kent. Als snel blijkt dat niet iedereen blij is met haar komst en wordt ze in haar café gedwarsboomd, apparaten die kapot gaan, post wat verspreid over de stoep ligt, nachtelijke geluiden, etc.

Gelukkig zijn er ook mensen die haar met open armen ontvangen en kan ze op hulp en steun rekenen. Waaronder de sexy boer Logan. Beiden voorzien van een flinke rugzak lijkt dat hun gevoelens behoorlijk in de weg te zitten.

Ik weet niet of het door de naam van de auteur komt, maar ik had direct de gillmore girls en dat hele dorpje ingedachten. Bij Logan zag ik een soort Luke voor mij. Die dorpsvergaderingen, je hebt volledig beeld. Het is een heerlijk cozy boek, voorspelbaar maar prima voor onder een dekentje op de bank tijdens deze herfstdagen.

Meer recensies van Melissa | Moeder en dochters lezen