Door de QR codes krijg je extra informatie over het boek

Gymmeester Daan is een gymmeester oude school van Ritchy. Aanstaande vrijdag is er een voetbaltoernooi. Ritchy wil daar heel graag aan mee doen maar hij haalt heel veel oeps-bladen. Er it en jongen Lukas in zijn klas die heel vervelend is. Als Ritchy deze week nog 1x een oeps-blad krijgt mag hij niet meer mee doen met het voetbaltoernooi. En dat is echt een ramp voor Ritchy!!!

Een oeps-blad moet je maken als je iets hebt gedaan wat niet mag.

Als Ritchie met zijn middelvinger ipv zijn wijsvinger eerst naar Lukas wijst en dan naar het raam. Gaat Lukas naar de juf!! OWNEEE

- Mats de vriend van Ritchie vind ik het leukste personage. Hij zie er grappig uit, hij is een grote vriendelijke reus. En hij kan zo hard schieten dat de bal lek gaat. Maar hij kan ook over een bal struikelen en dat kan ik ook.
- De Haagse woorden zijn soms lastag te lezen, gelukkag kan je achterin opzoeken wat het betekent.
- Gymmeester Daan wil ik zelf ook wel als gymmeester hebben. Want hij is super leuk. Omdat hij ook hele leuke filmpjes op youtube zet, bijv hoe je altijd een wedstrijd kan winnen met voetbal.
- Ritchy vind ik super leuk en hij kan ook heel goed voetballen.
- In het boek staan ook nog QR codes, dat is echt super leuk. Je krijgt op een grappige manier extra informatie over het verhaal.
- Ik wil ook heel graag deel 2.

- Pip, 8 jaar-

Meer recensies van Melissa | Moeder en dochters lezen