Top 2e deel

MelodyLeest 01 juli 2024
Dit is het 2e deel van de serie. Deze recensie is niet spoiler vrij.

Op het eind van boek 1 wordt Lor gered door Nadir.
In dit boek heeft Nadir, Lor naar een verblijf gebracht waar zijn vader niet van weet. En deze met Magie beschermd.
Nadir heeft vermoedens wie Lor is. Maar Lor wilt niets vertellen tot ze zeker weet dat Tristan en Willow veilig zijn. Uiteindelijk krijgt ze haar broer en zus te zien en begint stukje bij beetje dingen te vertellen aan Nadir. Samen gaan ze op onderzoek uit. Maar alle gevoelens die mee spelen, maken sommige dingen erg lastig.

Dit boek was helaas niet zo pakkend als het eerste boek. Maar nog steeds erg interessant. Het eerste boek met de selectie kon ik gewoon echt niet weg leggen. Maar dit boek heeft stukjes met het verleden. En is meer onderzoek/ opzoek zijn. En spanning tussen Lor en Nadir. Evengoed geef ik dit boek ⭐⭐⭐⭐. Omdat het weer heerlijk geschreven is. Je er nu de Pov van Serce (verleden) bij hebt. Daardoor worden er langzaam dingen duidelijk. Ik kan niet wachten op het 3e deel! Want ik ben heel nieuwsgierig hoe dit verder gaat!

Meer recensies van MelodyLeest