Uniek verhaal!

MelodyLeest 09 oktober 2023
Na een vreselijke gebeurtenis is haar jeugd, leeft Arabella nu een redelijk normaal leven. Ze gaat naar school, heeft vrienden en een huis bij de mensen die haar ingenomen hebben.

Tot op 1 dag, als de Witch hunters opeens op school komen. Ze worden in bussen gezet en huizen worden verwoest.

Arabella is een van de mensen in een van die bussen. Ze worden naar Zarco zijn basis gebracht. Al daar worden ze in kleine groepjes in aparte kamers opgesloten. En weten ze niet wat er nu gaat gebeuren.

Laat ik beginnen met dat ik erg genoten heb van dit boek. Ik wou niet stoppen met lezen en wou steeds maar weten hoe het verhaal verder gaat. Het enige waar ik wel wat moeite mee had was de world building. De wereld is een mix tussen oud en nieuw, rijk en arm. Van houten blokhutten tot wolkenkrabbers. De beschrijving hiervan had op sommige plekken wat beter gekund. Ik geef het boek ⭐⭐⭐⭐ en zou het boek zeker aanraden!

Meer recensies van MelodyLeest