Familiegeheimen ontrafelen

Karin 22 december 2020
Een familie mysterie ontrafelen is waar het in dit boek voornamelijk om gaat. Na de dood van haar vader, krijgt Jull een aanwijzing van hem over haar familie uit Cornwall. Ze gaat op zoek en familie geheimen komen boven tafel. Heerlijk vlot geschreven in korte hoofdstukken, afwisselend vanuit verschillende personen geschreven, waardoor alle puzzelstukken op zijn plek vallen.
Aangezien dit boek in de thriller categorie valt, had ik wat anders verwacht, dan ik gelezen heb. Ik vond het meer een mysterie ontrafelen, al werd het in de laatste hoofdstukken iets spannender. Over het algemeen was het boek redelijk voorspelbaar, neemt niet weg dat Terug naar Cornwall gewoon een fijn boek voor tussendoor is.

Meer recensies van Karin