Een Magische Gids naar Zelfzorg en Zelfliefde.

Mery Todde 20 mei 2024
In Lief voor jezelf neemt Ellen am Hartl ons mee op een transformerende reis naar zelfzorg en zelfliefde. Dit boek is meer dan alleen een handleiding; het is een magische gids die ons leert hoe we zelfzorg en zelfliefde kunnen integreren in ons dagelijks leven op een praktische en haalbare manier.

Met verhelderende inzichten en praktische oefeningen, meditaties, technieken en rituelen, biedt Ellen am Hartl ons alle tools die we nodig hebben om liefdevol voor onszelf te zorgen, zonder ons leven op pauze te hoeven zetten. Van het verbeteren van de band met ons lichaam tot het doorgronden van onze emoties en gedachten, dit boek behandelt alle aspecten van zelfzorg en zelfliefde op een diepgaande en toegankelijke manier.

Door het gebruik van affirmaties wordt onze persoonlijke groei nog verder gestimuleerd, waardoor we stap voor stap ons pad naar meer plezier, genot en voldoening kunnen bewandelen. Het integreren van zelfzorg en zelfliefde in ons leven is het beste geschenk dat we onszelf kunnen geven, en Lief voor jezelf biedt ons de perfecte roadmap om dit te bereiken. Met dit boek in handen hebben we alles wat we nodig hebben om liefdevol voor onszelf te zijn en het leven te leiden dat we verdienen.

Meer recensies van Mery Todde

Een roman over de urgentie die twee twintigers voelen om de wereld te verbeteren, en alle idealisme, ambitie en frustratie die ze ervaren in hun zoektocht