Avontuur in het Aarderijk een verhaal vol avontuur en spanning

Michaela1981 11 juli 2024
Avontuur in het aarderijk is het eerste deel uit de coma-reeks van Mieke Vanhengel. Je wordt hier mee genomen in een prachtig verhaal waar fantasie, avontuur alsook vriendschap de rode lijn zijn.

Na een zwaar verkeersongeluk komt Alexander in coma terecht, een wereld in zijn dromen. Hij zit daar vast tot hij terug wakker wordt. Maar zo gemakkelijk is dat niet, wakker worden moet je verdienen.
Op aansporen van de mysterieuze wachter van Coma trekt Alexander erop uit. Hij gaat op zoek naar het Aarderijk en de schat van de plaatselijke koning. Het wordt een zoektocht vol avonturen.

Zal Alexander het lukken om de koning te vinden en terug te ontwaken?

De auteur Mieke heeft op een leuke wijze coma weten te vertellen, zodat jonge kinderen dit iets gemakkelijker zouden kunnen begrijpen. Haar schrijfwijze is ideaal voor de jonge lezers vanaf 10 jaar. Ze gebruikt makkelijke woorden die ervoor zorgen dat ze vlot kunnen lezen.

Kan dit boek echt aanraden voor kinderen, ook voor volwassenen :).
Heb zo genoten van dit boek dat ik zeker uitkijk om de andere in deze reeks ook te lezen.

Meer recensies van Michaela1981