Prachtige thriller die je vasthoud van begin tot einde

Michaela1981 12 juli 2024
De laatste grens is het eerste deel van de trilogie Miljanou van Dominique de Bruyne. Een thriller die je van begin tot einde niet loslaat. Een seriemoordenaar opgejaagd door een FBI agente.

Hij windt ze rond zijn vinger tot de dood. Wanneer een jonge vrouw gewurgd wordt gevonden in de duinen van een kustplaats in Massachusetts, wordt het moordonderzoek aan FBI- agente Miljanou Naughton toegewezen. Terwijl Miljanou en haar team dieper graven naar de identiteit van de dader, komen ze tot het besef dat ze met een charismatische maar ook meedogenloze ' killer ' te maken hebben.
Kan hij gestopt worden of is dit het begin?

De auteur heeft een hele mooie schrijfstijl. Ze schrijft niet enkel vanuit de dader en de agente maar ook vanuit het slachtoffer. Waardoor je alles op drie verschillende manieren ziet.

Ik kon het boek niet weg leggen, zo spannend was het. De andere delen ga ik zeer zeker ook lezen want ik wil meer weten over Miljanou. Zeker een aanrader als je van thrillers houd.

Meer recensies van Michaela1981