Iets heel actueel verweven met fantasie, prachtig

Michaela1981 11 juli 2024
Grandma's bedtime story is een fantasy van Sandy Van Loon. Met dit boek neemt ze je mee in een wereld van elfen, dwergen, vliegende wezens en natuurlijk ook magie.

Christi's nieuwe school is mooi, het is een majusteuze en mysterieus kasteel op een heuvel. Hier zullen zij en haar vrienden heel wat nieuwe avonturen beleven. Wat ze niet verwachtte is dat 2 ongelooflijke verrassingen haze wereld op zen kop zette. Ze ontmoet Damien, die misschien de liefde van haar leven is, en samen worden ze door een portaal gestuurd die hen naar een andere wereld lijd.

Eens daar aangekomen merken ze dat ze van elkaar gescheiden zijn. Christi die meteen op zoek gaat naar Damien, zal veel nieuwe avonturen alsook nieuwe vrienden tegemoetkomen.
Tijdens deze avonturen leert ze heel veel nieuwe dingen over zichzelf maar ook over andere.
Gaat ze Damien terug vinden? En hoe zal het met Christi gaan tijdens deze tocht.

Sandy heeft op een zeer mooie wijze iets heel actueels vermengd in een fantasie. Ze weet heel goed de spanning erin te houden, waardoor je niet wilt stoppen met lezen.

Waw heb zo enorm genoten van dit boek, ik kan niet wachten tot er een vervolg gaat komen. Je hebt dit echt heel mooi beschreven en kan mensen alleen maar aanraden om het te lezen.
Keep up the spirit :)

Meer recensies van Michaela1981