Was heel eerlijk een heerlijk boek

Michaela1981 14 juli 2024
Heerlijk eerlijk van Danny Vandenberk is een literaire parel. Hij heeft het gezegde, hart op de tong, hier letterlijk genomen. Korte verhalen, gedichten en mooie passende foto's.

Soms moet je jezelf een pleziertje gunnen. Open en bloot of lekker stiekem doet dit boek je telkens weer.... Verlangen naar meer.
Tekstuele verleiding en vindingrijke vluggertjes waar je lang, heel lang van kan genieten. Lees, keer en leef! Flirt met fantasie. Droom weg in een werkelijkheid vol spitsvondige humor, eerlijke emoties, wonderlijke woordspelingen, onvoorspelbaarheid en klunzig geklungel.

De auteur Danny Vandenberk heeft op een zeer eigenwijze manier zowel het nu alsook het verleden van zijn leven neergeschreven. Nu en dan heeft hij zijn fantasie de vrije loop gegeven wat een heerlijk tussendoortje is. De woordspelingen die hij gebruikt brengen je aan het lachen maar de gedichten brengen je aan het denken.

Wat heb ik op alle vlakken genoten van dit prachtig boek. Door de woordspelingen alsook sommige anekdotes schoot ik soms keihard in de lach. Je moet deze gewoon gelezen hebben.

Meer recensies van Michaela1981