Top verhalen die je doen smachten naar meer.

Michaela1981 08 juli 2024
Zinderende zomer is een steamy romance met 7 warme verhalen. Het mooie aan een boek zoals dit is dat je het ene moment vervoerd wordt naar zonnige verre oorden en de andere keer iets dichter bij huis.

6 auteurs die deze bundel tot een heerlijk zomerboek vol liefde hebben gebracht.
Joseph Roelands heeft zelfs 2 verhalen die elkaar zowat opvolgen.

Sprookje: Albert is een gescheiden vader die met zijn 2 kinderen een weekendje naar de Efteling gaat. De perfecte omgeving voor een onverwacht sprookje en de mooie Jasmijn past als geen ander in het plaatje. Een verhaal over verleiding en passioneel verlangen.

B&B Berlijn: Na enkele onstuimige weken, volgend op hun recente kennismaking, gaat Jasmijn met haar Albert een paar dagen met de trein naar Berlijn om hun gezamenlijke verjaardag te vieren. Nog voor ze Nederland hebben verlaten, wordt al duidelijk dat de dagen weer gevuld zullen zijn met nieuwe, intieme belevenissen.

De auteurs hebben elk een vlotte schrijfstijl. Ze laten je smachten om meer te lezen. Bij elk verhaal hoopte ik dat het nog verder ging, maar helaas. Jullie doen dit echt super goed.

Kan je deze boeken met korte verhalen alleen maar aanraden. Ze zijn ideaal als je niet veel tijd hebt of als je op vakantie geen dikke boeken wil lezen.
Ik heb in ieder geval weer genoten van elk verhaal.
Je kan ook elk verhaal apart lezen als e-book

Meer recensies van Michaela1981