Geweldige thriller met een daverend plottwist !!

Mieke Piersma 11 juli 2024
Hoe goed ken jij je partner?
In het bos naast een camping wordt het lichaam van Lina gevonden. De omstandigheden zijn merkwaardig. Ze hangt zonder kleding aan een touw.
Haar vriend Sander, eigenaar van de camping, is de hoofdverdachte. Maar is Lina wel vermoord? Sander komt erachter dat hij eigenlijk maar weinig weet van Lina’s verleden en gaat op onderzoek uit. Maar niet alleen Lina had geheimen.
Ook Pepijn, Lina’s minnaar, verzwijgt belangrijke informatie…..(flaptekst)

Sander is smoorverliefd op Lina, maar weet niet veel over haar . Lina is erg gesloten over haar verleden en Sander trekt alles uit de kast om meer over haar te weten te komen.
Waarom slaapt ze zo slecht en zit vaak ‘snachts buiten op een stoeltje in haar ondergoed? Ook Lina’s minnaar Pepijn is niet eerlijk over wat er ooit gebeurd is.
Het verhaal zit vol geheimzinnigheden, wat het lezen zeer aantrekkelijk maakt. Pepijn en zijn vrouw Annick verblijven op de camping van Sander en Lina. In de eerste instantie lijkt het allemaal leuk en gezellig totdat Lina dood wordt aangetroffen in het bos. Op dat moment is het een rollercoaster van gebeurtenissen. Inspecteur Rosie wordt op deze zaak gezet en zoekt de zaak tot op de bodem uit.
Het boek leest heel prettig met afwisseling van personages en korte hoofdstukken. Voor mij is dit het eerste boek van deze schrijfster en er volgen er zeker meer. Wàt een heerlijke schrijfstijl, boeiend en uitgebreide beschrijving van de personages. Vanaf de eerste bladzijde pakt het verhaal je helemaal in tot de laatste bladzijde. Ik heb dit boek in één adem uitgelezen..
Je wordt constant op het verkeerde been gezet en er zijn een aantal verdachten,ook campinggasten, waardoor het verhaal echt spannend is. De plottwist is ingenieus en ik ben zeer onder de indruk van dit boek. Ik heb genoten van dit boek en ga Liz Ouwens volgen wat er nog meer door haar hand geschreven is of wat nog komt. Dikke aanrader !!

Meer recensies van Mieke Piersma