Spannende psychologische thriller !! deel 3

Mieke Piersma 12 augustus 2024
Na “Wat de hulp weet “ volgen we Millie opnieuw in “De hulp ziet alles” Een boek waar menigeen naar uitkeek om te lezen hoe het Millie is vergaan.
Ze is inmiddels getrouwd met Enzo en heeft twee kinderen. Ze is gelukkig, vooral ook met het nieuwe huis die in een vriendelijke goede buurt staat. Een nieuw begin voor dit gezin !
Als ze kennis maakt met de buren houdt ze daar geen goed gevoel aan over. De ene buurvrouw heeft erg veel interesse in haar man, de knappe Enzo en de andere houdt haar constant in de gaten. Het geeft haar een onbehaaglijk gevoel en de blijdschap is op een bepaald moment ver te zoeken. “s Nachts hoort ze schrapende geluiden in het huis en gaat ze op onderzoek uit.

Het verhaal is heerlijk mysterieus en meeslepend zoals we inmiddels gewent zijn van McFadden. De onderhuidse spanning is voelbaar zodat je op het puntje van je stoel zit.
Dit is zo’n boek die je niet weg kunt leggen door de wendingen in het verhaal, de leugens, de twijfels die bezit nemen van Millie over Enzo. Wie kan ze nog geloven?
Voor mij is dit boek een pageturner van de bovenste plank van deze zeer getalenteerde auteur. Levendige details, het opbouwen van de spanning, heerlijke schrijfstijl met korte hoofdstukken. Kortom een fantastisch boek die boeit vanaf de proloog tot het einde. Een dik verdiende 5* voor deze uitmuntende thriller !

Meer recensies van Mieke Piersma