Leuk vakantieboekje van een tweede huwelijksreis en twee moorden!

Mieke Piersma 10 juli 2024
Het boekengeschenk “Flamingo Beach” van Suzanne Vermeer was voor mij een verrassing bij aankoop van een boek die ik onlangs heb gedaan.
Doordat het verhaal zich afspeelt in Curacao was het voor mij extra leuk omdat mijn kleindochter daar woont, dus mijn interesse was gewekt..!!

Flaptekst: Tara en haar man Armin beleven hun droomvakantie in een prachtig resort op Curacao. Maar dan, midden in de nacht horen ze een harde klap en vinden een dode vrouw net buiten hun chalet. Als er niet veel later nog een vrouw wordt vermoord in de omgeving van het resort, neemt hun vakantie een vreselijke wending..!!

Het is een leuk vakantieboekje wat gemakkelijk en snel weg leest.

Meer recensies van Mieke Piersma