Leugens en achterdocht !!

Mieke Piersma 25 september 2024
Roosmarijn, de hoofdpersoon in dit verhaal, beland in een bizarre situatie nadat ze getankt had en een radeloos meisje tegenkomt in het toilet die haar indringend aanstaart.
Ze drukt haar een briefje in de handen met een tekst: Help me…Dan is er de man die haar met een dwingende houding meeneemt naar zijn busje en aan haar houding te zien is het meisje doodsbang en dat vertrouwt Roosmarijn niet. Ze bedenkt zich niet en achtervolgt het busje…Tijdens het lezen voel je de spanning van Roosmarijn. Zet ze met deze actie haar eigen leven niet in gevaar ?

Roosmarijn is getrouwd met Bart-Jan en samen hebben ze een dochtertje Aletta van drie jaar. Ogenschijnlijk lijkt het een normaal liefdevol gezin, maar ondertussen zijn er nogal wat strubbelingen.
Ze zijn beiden praktiserende advocaten en je zou denken dat die elkaar goed aanvoelen. Maar schijn bedriegt…
Patricia, een ex cliënt van Roosmarijn heeft een prominente rol in dit verhaal. Naar mate je verder in dit verhaal komt neemt de spanning toe en heb je geen idee welke kant het op gaat.

Er is een moord gepleegd en Roosmarijn is verdachte. Ze wordt hier voor opgepakt en belandt in een cel. Hoe kan zij bewijzen dat ze onschuldig is, terwijl alles tegen haar is?
Alles wijst er op dat zij schuldig is…
Er wordt een psychologisch spel gespeeld met Roosmarijn. Door alle tegenstrijdigheden denkt ze dat ze haar verstand aan het verliezen is. Niets is wat het lijkt….
Wie kan ze nog vertrouwen?

Dit is niet mijn eerste boek wat ik lees van deze auteur. Naar mijn smaak vind ik dit boek de beste. Ook de flaptekst en de cover spraken mij enorm aan.

Meer recensies van Mieke Piersma