Een heftig verhaal..!!

Mieke Piersma 12 augustus 2024
Dit is voor mij de eerste ervaring met de schrijfster Gillian King en het smaakt naar meer. Deze novelle van 107 pagina’s is super spannend en niet alleen voor de young adults.
We volgen Nora, die na vier jaar nog alle dagen verdrietig is omdat haar tweelingzus Emma toen verdwenen is en alleen haar fiets is gevonden in het bos.
Als Nora naar de plek gaat waar de fiets gevonden is, ziet ze een man staan die haar strak aanstaart en waar ze de kriebels van krijgt.
Gelijk komt in haar hoofd op dat dit wel eens de man kan zijn die met de verdwijning te maken heeft van haar zus..

Doordat de proloog je gelijk op scherp zet kan je het boek niet meer wegleggen. Je voelt de angst van Nora, je leeft mee met haar gevoelens en de twijfel of Emma nog in leven is.
Nora belandt in een vreselijke situatie, zo bizar en pijnlijk, dat het je kippevel bezorgd. De hoop blijft in het hele verhaal aanwezig om Emma te kunnen vinden.
Ik heb met plezier en met spanning dit verhaal gelezen en wat mij betreft een aanrader!

Meer recensies van Mieke Piersma