Een feelgood roman met veel sex !!

Mieke Piersma 17 september 2024
Dit had ik nooit verwacht. Ik ben gesetteld, heb een huis dat ik volledig heb gerenoveerd, leuke vrienden en een baan die me veel voldoening schenkt. Ik denk niet veel meer aan vroeger. Vergeven en vergeten, weet je wel.

Alleen had ik er even geen rekening mee gehouden dat Garrett Frost naast me zou komen wonen. Hij is stug en brutaal, een natuurkracht die de grond onder mijn voeten wegslaat. Ik ben te kwetsbaar om me met zijn problemen bezig te houden. Hij is gevaarlijk. Maar ook vastberaden. En héél aantrekkelijk…

Na deze flaptekst gelezen te hebben had ik zin om dit boek te lezen….even wat anders….

Het verhaal verteld dat Teagan, arts van beroep, kennis maakt met haar nieuwe buurman Garrett, kunstenaar van beroep.
Natuurlijk ( zoals meestal ) is het een hele knappe aantrekkelijke man en nog vrijgezel. Meestal weet je gelijk welke kant dit opgaat en zo ook met dit verhaal.
In het begin kunnen ze niet echt goed met elkaar overweg, maar gaande weg veranderd dat. Ook Teagan’s vriendin Roxy doet er alles aan om die twee bij elkaar te brengen.
Als Roxy en haar man Mike een etentje organiseren springt de vonk over tussen Garrett en Teagan. Al met al is het een nietszeggend verhaal en is seks duidelijk prominent aanwezig.

Je bent in no time door dit boek heen. Het leest gemakkelijk en zo nu en dan zelfs vermakelijk!. Een roman waar de liefde en seks van af spat…
Als je van dit genre houdt heb je een aantal “hete” uurtjes.

Meer recensies van Mieke Piersma