Razend spannend - aanrader !!

Mieke Piersma 28 augustus 2024
Het verhaal neemt je mee naar het turbulente leven van Keet. Na een vreselijke relatie met Peter krijgt ze kennis aan Sijmen Verlaat.
Hij is een succesvolle voetbaltrainer en het geluk lacht hun toe. Ze hebben een vakantiewoning op Ibiza en Keet is mede-eigenaar van een kledingzaak waar alleen dure kleding wordt verkocht. Het geluk is van korte duur als Sijmen om het leven komt door een auto ongeluk. In de eerste instantie wijst alles op een ongeluk, totdat de recherche een onderzoek start en nu blijkt dat er veel onbeantwoorde vragen zijn. Was het wel een ongeluk ? En heeft Keet hier iets mee te maken?

Saskia heeft een beeldende schrijfstijl en houdt de spanningsboog hoog, zodat je geboeid blijft lezen en het verhaal geen moment saai of langdradig is…
Wàt een heerlijke spannende pageturner. Een boek die je in één adem uitleest. Na meerdere thrillers van haar te hebben gelezen ben ik zeer enthousiast.

Keet is een sterke persoonlijkheid, maar haar leven is volkomen ingestort na het overlijden van Sijmen. Ook moet ze dealen met schuldgevoelens wat betreft haar verleden.
Je leeft mee met Keet en je sympathie gaat uit naar haar, omdat ze wel heel veel dingen heeft te verwerken…

Het plot van dit verhaal zie je eigenlijk wel aankomen, maar doet niets af aan de spanning van deze heerlijke psychologische thriller van begin tot het einde.
Ik heb enorm van dit boek genoten en ga zeker meer van deze schrijfster lezen.!

Meer recensies van Mieke Piersma