Voor in je vakantiekoffer!

Als francofiel vind ik het super leuk dat ik Ardèche van @lindavanrijnthrillers mag lezen. Eerder las ik al met plezier Provence en Vive La France.

Tessa heeft na de dood van haar man Stan nieuw geluk gevonden bij Koen. Met hem en haar twee zoontjes gaat ze op vakantie naar de Ardèche. Na een kanotocht krijgt ze de schrik van haar leven als ze op foto's haar overleden man ziet...

Dit is een leuk zomerboek, je krijgt er vakantievibes van. Mensen met jonge kinderen zal dit verhaal extra aanspreken. Na een gemoedelijk begin waarin we de personages en de setting leren kennen, krijgt het verhaal halverwege vaart en wordt het spannend.

De Ardèche is een prachtig gebied en dat komt goed naar voren in het verhaal. Heerlijk om even in gedachten in Frankrijk te zijn, zeker nu de zomer in Nederland te wensen overlaat.
Een boek voor in je vakantiekoffer!

Met dank aan @uitgeverijmarmer voor het digitale recensie-exemplaar.

Meer recensies van Miekes.boekenwereld