Romantisch zomerverhaal

Met de Magische Zomer schrijfwedstrijd van de Verhalenfabriek won Shirley Gal de eerste prijs met 'Daten met een deadline'. En zo is zij in één klap naast bookstagrammer ook auteur, hoe stoer is dat!

Fien is single en dat wil ze graag zo houden. Daar denkt Jurre, na een erg gezellig avondje samen, anders over. Wanneer Fien begint te twijfelen wordt ze voor een dilemma gesteld.. wat gaat het worden?

Wat een leuk en romantisch zomerverhaal, dit debuut! Sympathieke personages, origineel een mannelijke kraamverzorger, vlot en met humor geschreven. En onvermijdelijk in een feelgood overwint de liefde altijd, heerlijk!
Ik ben heel benieuwd naar méér in de toekomst van Shirley Gal.

Met dank aan @verhalenfabriek voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Miekes.boekenwereld