Spannende novelle

Onlangs las ik voor de blogtour het nieuw verschenen boek In Het Hart Van De Storm van Anika Riemens, een feelgood verhaal dat echt een aanrader is.
Maar Anika schreef eerder ook een thrillernovelle - Tussen waken en slapen - en die wilde ik natuurlijk ook graag lezen.

Sophia wordt tijdens een avondje stappen gedrogeerd wakker in een kelder. Ze heeft hallucinaties en weet daardoor niet wat echt is en wat haar verbeelding. Heeft haar ontvoering te maken met het duistere verleden van haar familie?

Vanaf de proloog word je gelijk in het verhaal getrokken en wil je weten wat er gebeurd is en waarom. Door de vlotte, gemakkelijke schrijfstijl vlieg je door dit verhaal heen. Sophia is een sympathiek personage en de dingen die ze meemaakt worden lekker creepy beschreven. Tof einde!

Ik kan niet anders concluderen dan dat Anika Riemens zowel spannende thrillers als heerlijke feelgood schrijft!

Meer recensies van Miekes.boekenwereld