heel mooi verhaal

MijnBoekKeuze 20 augustus 2024
De bibliotheek vol herinneringen

Super gaaf! Ik mocht meedoen met de 50(!)ste leesclub van Ilona en wat een prachtig boek hebben we gelezen, ze had het niet beter kunnen uitkiezen!
Ik vond het een warm, emotioneel, aangrijpend, beeldend en prachtig verhaal, ik heb er werkelijk van genoten. Het las heel erg prettig & vlot dus ik vloog er doorheen en de boodschap die het afgeeft vind ik heel mooi. De cover van het boek is prachtig en zou ik zo oppakken in de boekwinkel. Boeken zorgen ook in dit verhaal voor de verbinding, waarbij de moeder Sally haar dochter Ella elk jaar een boek met persoonlijke notitie geeft lijkt mij een geweldig cadeau! Ella komt niet altijd even sympathiek over in het verhaal, maar ze maakt een mooie groei door en daardoor sloot ik haar toch in m’n hart. Poes kopstaartbotsing zorgt voor een geweldige aanvulling in het boek, een kat met mensenkennis, ik hou ervan!
in de altijd gezellige chat bespraken we gisteravond het boek, altijd fijn en leuk meningen van andere lezers te horen & altijd knap hoe sommige het zo mooi onder woorden kunnen brengen..
in de foto’s heb ik nog een paar mooie quotes onderstreept en de “leeslijst” achterin vind ik een geweldige aanvulling.. Overtuiging van Jane Austin komt op mn verlanglijstje door dit boek, ik gaf het welverdiend 5*

Meer recensies van MijnBoekKeuze