geen weg terug

miran 02 april 2024
Opgepast !!!!! Begin je in dit boek is er geen weg terug als dat je hem zo snel mogelijk uit wilt lezen !

Het verhaal is spannend en er zitten onverwachtse plot twists in ! Zou dit boek zeker aanraden !

Het verhaald gaat over schoolmeester Walter die in een ware achtbaan terecht komt ,nadat hij vermoed dat een leerling niet goed verzorgd wordt ! Walter besluit op eigen houtje in te grijpen en komt vanaf dat moment echt in een vrije val ! Meer kan ik niet loslaten zonder spoilers weg te geven , maar het boek is een echte aanrader voor degene die houdt van spanning

Meer recensies van miran