Journaliste duikt in haar eigen levensverhaal

Miranda 22 juli 2024
Het verhaal gaat over een journaliste, door een aantal toevalligheden en de opmerkingen van haar demente vader komt ze erachter dat haar leven niet is wat het lijkt. Naar mate het verhaal verder gaat komen er verhaal lijnen naar boven welke door elkaar lopen. Soms is het erg verwarrend wie nu wie is en daarom is het aan te raden notities te maken tijdens het lezen van dit boek.

Zelf zou ik het eerder een politiek thriller noemen dan een literaire thriller. Het is geen echt enge thriller, slechts 1 hoofdstuk was echt spannend te noemen. In de rest van het boek zeurt het er een beetje doorheen waardoor je toch blijft lezen.

Naar aanleiding van dit boek ben ik helaas niet nieuwsgierig geraakt naar andere boeken van deze schrijfster. Dat heeft totaal met mij eigen smaak te maken, het boek zit verder goed in elkaar en leest zeker goed en vlot weg!

Meer recensies van Miranda