Spannend tussendoortje met verrassend einde

Miranda6452 07 augustus 2024
Het is passie en lust op het eerste gezicht tussen Antonio en Valerie. Ze ontmoetten elkaar bij het stoplicht en de vonken vliegen er meteen vanaf. Het lot lijkt hen gunstig gezind want ze komen elkaar daarna bij de supermarkt tegen. Valerie gaat met hem mee naar huis. Ondanks dat ze nu rond de 30 is en het wat rustiger aan doet, kan ze de aantrekkingskracht tussen hen niet weerstaan. Vol passie, hartstocht, vuur en lust start een stormachtige affaire. Maar dan lijkt het iemand op Valerie gemunt te hebben.

Target wordt vanuit Antonio en Valerie vertelt, hoofdzakelijk van uit Valerie. Met haar leef je automatisch het meeste mee. Het begint als een speels sensueel en broeierig verhaal maar het wordt al gauw bloedserieus wanneer het lijkt dat Valerie wordt bedreigd.

De spanning wordt flink opgevoerd door alles wat Valerie meemaakt. Eerst lijkt het unheimisch te zijn, maar het wordt al snel veel ernstiger. Halverwege het verhaal kom je erachter wie het op Valerie heeft gemunt. De spanningsboog wordt groter en de schrijfster weet fantastisch goed deze spanning verder uit te bouwen. Aan het einde vindt er een geweldige plotters plaats die ik niet zag aankomen.

Target is een super spannend verhaal wat me op het puntje van m’n stoel heeft laten zitten. In een ruk uitgelezen. De opbouw van het verhaal gaat vlot en het wordt steeds spannender. Er is qua karakters geen diepgang maar dat is ook niet nodig om van dit spannende verhaal te kunnen genieten. Als kers op de taart is het einde geweldig!

Meer recensies van Miranda6452