Heerlijk ontspannen met cosy-crime

Miriam Lucia 24 juni 2024 Auteur
Ik heb het eerste deel van de Moorden in het noorden, "De moord in het hertenkamp", met veel plezier gelezen.
De personages zijn leuk neergezet, ik zie ze zo voor me. Het is precies zoals een cosy-crime hoort te zijn: lekker luchtig, doorspekt met humor. Zelf ben ik erg van het papieren boek, dus was blij dat de eerste twee delen gebundeld waren in "De eerste Moorden in het Noorden". Bijkomend voordeel: ik kan direct door met deel twee, "De moord op het dorpsfeest", zonder afgeleid te worden van de stapel "nog te lezen" boeken, want ik heb het gewoon al in mijn handen. Heerlijk!

Meer recensies van Miriam Lucia