Heerlijk boek , maar pas op: begin er niet aan als je nog iets wil ondernemen

MissBrabo 14 augustus 2024
Afgelopen maand heb ik dit boek gekregen via een boekenswap. Het was het eerste boek dat ik van de stapel pakte en mijn verwachtingen waren hoog, maar ze zijn 100% waargemaakt. In het begin misschien ietwat onrealistisch: wie laat zich in deze tijd nou nog dwingen om bij een wildvreemde, norse man in te trekken? Maar het verhaal weet wel vanaf het begin te boeien. Een echte slowburn, je leert Eva en Max heel goed kennen, maar zou ze soms ook een schop onder de kont willen geven of willen toeschreeuwen. Een aanrader voor een ontspannen dagje tijdens de vakantie, maar pas op: begin er niet aan als je nog iets wil ondernemen...

Meer recensies van MissBrabo