Spannend vol met erotiek en zo nu en dan heerlijke humeur!

Missmir 12 september 2024
Olivia de Wilde is een succesvolle auteur van erotische romans. Waar bij iedereen denkt dat ze een perfect leven heeft, een prachtige villa, sexy verloofde en een goedlopende carrière. Maar het is allemaal wat ingezakt, saai en alles loopt wat stug. Stijn is net een vreemde voor haar en haar nieuwste boek komt ook niet van de grond.
Dus gaat Olivia rondkijken en ontmoet op een dag een vreemde die ondenkbare aantrekkingskracht op haar uitoefent. Maar zijn die gevoelens lust of angst? En kan ze niet beter afstand houden?

Ik mocht Anna Karolina ontmoeten op het World of Romance event, echte leuke sprankelende dame! Ik twijfelde dan ook geen moment toen ze mij vroeg of ik deel wou nemen aan de blogtour. Later had ik toch wat twijfels, want ja een erotische thriller wat is dat nou eigenlijk? En zou ik het wel leuk vinden?

En ja, ik vond het leuk! Het enthousiasme die Anna Karolina in het dagelijks leven uitstraalt voelde ik ook het boek! De personages van Olivia, Stijn, Gabriel en Natasja worden goed neergezet, door het gebruik van de ik-persoon. Vooral Olivia, logisch want hoofdpersoon, kwam heel goed over en binnen. En dan hadden we nog de geheimzinnige Gabriel en Stijn.

Zoals het genre al zegt komen er erotische scenés in voor, en ook die heeft Anna Karolina goed uitgewerkt en was het naar mijn idee zeker spicy te noemen. Ik zou het dan ook niet aanraden om te lezen als je geen boek met spice wilt. Of misschien juist wel om je te laten verrassen. Het thrillerelement zat hem vooral in de geheimen en de spanning tussen Olivia en Gabriel. Ik ben zeer benieuwd hoe het verder gaat.

De titel is misschien wel Vrijspel, maar Anna Karolina geeft je geen kans om te ontsnappen aan het boek voordat het uit is! Spannend vol met erotiek en zo nu en dan heerlijke humeur! Aanrader.

Meer recensies van Missmir