ash

Ash, de wat vreemde eend in de tattoo shop. Toch heeft hij talent en verovert hij zijn plekje daar. Als hij Sunday ontmoet, komt er hem iets bekend aan haar voor. Maar wat!? Sunday weet het nog zeer goed, het waren geen al te fraaie herinneringen. Maar verdient niet iedereen een tweede kans en is er voor alles geen rede en oorzaak?
Dit verhaal laat weer twee mooie personages zien, zonder filter, ideaalbeeld en leefwereld.
Sunday een alleenstaande jonge moeder van een tiener zoon, die al veel heeft meegemaakt en leeft epilepsieaanvallen. Het wordt heel goed en waarheidsgetrouw neergezet. Je krijgt het leven met en rond alles zeer goed mee. Sunday heeft dromen en regels voor zichzelf vastgelegd, maar zijn deze haalbaar? Ash komt dat weer erg zelfzeker, stoer en met badboy charisma over, maar ook hij heeft een verleden waar angst en onzekerheid hem nog enorme parten spelen.
Persoonlijk vond ik dit deel, iets minder dan vorige. Voor mij waren het zeker niet de personages maar wel de opstelling en benadering van het verhaal. Ze waren soms iets te ongestructureerd en wat slordig.
DJ Krimmer weet weer zo perfect de 2 hoofdpersonages uit te werken, ze een stem te geven die bepalend drukt op het verhaal.
De aandacht, details en kennis werden weer zeer goed uitgewerkt en weergegeven. Hierdoor leest het verhaal zo fijn en met de nodige triggers en emoties.
En er staat al iemand te trappelen in de tattooshop om zijn verhaal te mogen vertellen in een volgend deel van de Hells ink serie.

3,5 ster

@missp_her_books_read