bestemming in de diepte

Max is blij met haar opdracht op een plekje waar ze toch mooie jeugdherinneringen heeft in Ierland. Dat ze Aaron tegenkomt zet toch weer alles even goed op zijn kop in haar hoofd en hart. Kunnen ze verder na hun laatste ontmoeting die toch iets anders verliep dan de bedoeling was?
Ik heb dit verhaal 2x gelezen, ik snapte niet altijd welke kant het uit ging of wat de insteek was. Ik heb al veel gelezen van Anne May en dit verhaal kon ik ook niet linken met haar andere verhalen en schrijfstijl. Het hing niet samen, de switch van verschillende stijlen & genres en er waren te veel losse eindjes. Het idee en personages waren zeker goed, is het de woordbeperking die het moeilijke maakte om het verhaal te kunnen brengen?
Ik blijf fan hoor van Anne May!! En ga zeker bij een volgend verhaal weer enthousiast lezen!

2,5 ster

@missp_-her_books_read