bloesem confetti

Hoe mooi is het om jonge ondernemers te zien gaan voor hun bedrijf! Zo zie je Noa voluit gaan voor haar eenmanszaakje in bloesemblaadjes! Een bestelling afleveren die centen opbrengen en weer wat naambekendheid geven in Zeeland, dat doet ze met plezier. Dat de levering niet loopt zoals gepland had ze niet zien aankomen en ook de rest niet!
Soms kan je met weinig woorden toch een leuk verhaal overbrengen. Hoe gedrevenheid, passie, pech en tegenslagen een mensen vormen en binden.
Anja Jansen zet hier weer een heerlijk kort verhaal neer. Het is ook compleet en laat me verder de toekomst zien in gedachten van de twee hoofdpersonages.
En verhaal dat je in vakantiestemming brengt, vrolijk maakt en laat geloven in de kracht van de liefde!

3,5 ster

@missp_her_books_read